Ruszyła sprzedaż kuracji Revitacell!

  • 6

Nadszedł długo wyczekiwany dzień.
Od dzisiaj możecie kupić kuracje na rzęsy, włosy i skórę, o których ostatnio coraz więcej w mediach.
Co więcej- marka przygotowała dla wszystkich debiutancki rabat w wysokości 30%!

Za odżywkę do rzęs i brwi zapłacimy 140zł
Za kurację do włosów i skóry po 170 zł (ceny bez rabatu).

www ATELIER SPRZEDAŻOWE REVITACELL

Klikając w kurację, dowiecie się więcej szczegółów na ich temat, a TUTAJ możecie przeczytać moją wstępną opinię na temat kuracji do rzęs, a na fanpage'u Revitacell znajdziecie linki do opinii na temat innych kuracji.

Przy okazji pochwalę się, że już wiem, że jestem jedną z dziesięciu laureatek akcji i czekam teraz na mój wygrany zestaw kosmetyków. Nie mogę się doczekać kuracji do włosów :)


6 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że już wiesz, że zostałaś laureatką :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo też się cieszę, że mnie podali na początku, bo tyle czekać, to masakra :D

      Usuń
  2. Ta do włosów zdecydowanie mnie ciekawi, więc czekam na opinie, tylko przy Twoich cudnych kłakach to raczej jej zbytnio nie potrzebujesz :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują