Błyszczyk. Supertrwały i przepyszny!

  • 31
Sto razy już chyba w komentarzach wypisywałam, że eeeeeee ja to błyszczyków nie lubię. Że szminki to są najlepsze na świecie.
Chcąc nie chcąc jednak jakieś tam błyszczyki, różnymi drogami, do mnie trafiły. Powoli zbiera się ich coraz więcej, a ja coraz więcej ich używam. 
A najlepsze w tym wszystkim jest to, że błyszczyk, o którym dzisiaj będzie, jest niesamowity. I chcę jakieś inne kolory!

PHILOSOPHY CANDY HEARTS ASK ME VANILLA BIRTHDAY CAKE FLAVORED LIP SHINE



Błyszczyk nie posiada aplikatora żadnego, ani pędzelka ani gąbeczki, bo to taki zwykły wyciskacz.
Ale za to jak pachnie! Ale za to jak smakuje! Jest taki słodki jak najprawdziwsze ciasto rzeczywiście! 
I co jest w nim najlepsze- jest niemal niezniszczalny! 
No bo jak tak człowiek liźnie tej słodyczy, to już nie może się przestać oblizywać. Producent wyszedł więc temu naprzeciw i sprawił, że ten błyszczyk jest niezlizywalny :D
Można jeździć jęzorem po warach, a one nie dość, że cały czas się błyszczą, to jeszcze cały czas są słodziutkie! Jakby posmarować usta warstwą miodu.

Nie wiem, co ten błyszczyk w sobie ma, ale tworzy na ustach taką powłoczkę, która wżera się w wargi i nie puszcza! Są na maxa wygładzone.

Błyszczyk zawiera w sobie drobny brokacik. Widać go, nie ma co ukrywać, iskierki błyskają na prawo i na lewo, ale nie jest to wielki brokacior, który czujemy na ustach. No i do tego mamy piękną taflę. Ona wprawdzie zaczyna znikać pod wpływem zlizywania, ale wciąż na ustach mamy piękny połysk.





No lubię go, nie będę ściemniać. Mimo że się lepi. No ale ciężko się nie lepić mając w sobie tyle cukru :D
Poza tym... za taką trwałość no to wiecie...

Znacie te błyszczyki, da się to kupić u nas stacjonarnie? Bo ja chcę jakiś inny smak jeszcze!

31 komentarzy:

  1. Trwaly blyszczyk?! ja tez chce!!

    A wiesz moze jaka jest orientacyjna cena tego cacuszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie nie mam pojęcia.
      obczajał ma ebayu to trafiłąm zarówno na 5$ jak i na 25$...

      Usuń
  2. pierwszy raz widzę ten błyszczyk, ale jeśli tak smakuje i jest niezlizywalny to chcę go! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie kojarzę gdzie można taki błyszczyk kupić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam produktu, ale recenzja brzmi obiecująco :D Zwłaszcza, ze lubię błyszczole ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście nie spotkałam się z trwałym błyszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no chyba ubiiję.. nie jestem fanka błyszczoli.. a tego zapragnęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to bym go chyba z tubki wyjadała jak taki słodki :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie wpadłam na to :D
      ale wczoraj zjadłam grudkę peelingu do ust pat & rub ;p

      Usuń
  8. jakiś taki dziwny, nie dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w nim dziwnego?
      zwykły transparentny tyle że smaczny i trwały? :D

      Usuń
  9. chcę go! ale też bym chciała wiedzieć gdzie go kupić i za ile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleś mi smaka zrobiła. Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak on może być niezlizywalny ;) ciekawe... chyba jednak wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest :D
      tafla znika, ale słodycz i nabłyszczenie nie :)

      Usuń
  12. Jestem zdecydowanie błyszczykowa.;) A ten jest mocno intrygujący. ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam błyszczyki, a ten wygląda tak smakowicie...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za to tylko błyszczyki lubię;p
    i to słodkie i pachnące definitywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się u Ciebie prezentuje, u siebie pewnie by mi się nie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nadal nie potrafię się przekonać do błyszczyków :(

    OdpowiedzUsuń
  17. jak Ci się znudzi to poproszę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie zdecydowanie za duzo brokatu, ale moze są też wersje bez? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie mogłyby istnieć tylko szminki ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują