Moje top 4 szminki na jesień

  • 25
Jakiś czas temu pokazałam Wam cienie, których używam tej jesieni. Z dumą przyznaję, że trwam w swoim postanowieniu i naprawdę coś tam nakładam na te ślipia. Pełen sukces, można bić brawa! :D Do szminek na szczęście nie trzeba mnie namawiać. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać 4 mazidła, które ulubiłam sobie ostatnio szczególnie: Hean, Chanel, Lily Lolo i Peggy Sage.




Czerwień to dzieło Hean. I jest to zdecydowanie najtrwalsza szminka, jaką mam w swych skromnych zbiorach. Do tego nieziemski kolor o idealnym kryciu. Uwielbiam!  
[HEAN CITY FASHION 157 PAPRIKA]

Róż to mineralny brudasek od Lily Lolo. Piękny, nasycony odcień w uroczym opakowaniu. Przyjemny w noszeniu. Dziewczęca odskocznia od ciemniejszych, nieco wampowych kolorów.
[LILY LOLO PASSION PINK]

To bure "coś" to moja piękna, ciemna szanelka. Połączenie brązu z czymś bordowym. Do tego delikatne, ale w zasadzie niewidoczne, złote drobinki. Leżała i się przysłowiowo kurzyła, ale na szczęście sobie o niej przypomniałam. Wygląda niepozornie, ale uzbierałam z nią na ustach ostatnio tonę komplementów. 
[CHANEL ROUGE COCO 80 ETOLE]

Ostatnia pomadka to Peggy Sage, którą pokazywałam całkiem niedawno. Piękny, głęboki kolor, pomieszanie fuksji z bordo. Szminki Peggy pokochałam za fantastyczną jakość i będę je polecać na każdym kroku.
[PEGGY SAGE O23 SAINT TROPEZ]


Popieracie moje typy, czy wolicie inne odcienie? :)

25 komentarzy:

  1. Chaneeeeeeeeeeeeeel <3. I wcale nie dlatego, że jestem snobem, ale dlatego, że ten kolor jest taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nosi się też pięknie. Choć mogłaby być trochę trwalsza...

      Usuń
  3. Też mi się podoba najbardziej Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Zazdroszczę dziewczynom, które potrafią swobodnie nosić takie kolory na ustach. Ja czuję się nieswojo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja nie mam problemów ani z mocnymi kolorami ani z nude, cho,ć to właśnie z tymi drugimi było mi częściej nie po drodze.

      Usuń
  5. Peggy podbiła moje serce kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka Chanel jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolorów najbardziej podoba mi się lily lolo, ale za wykończenie- Peggy Sage :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Saint Tropez jest moim zdaniem najpiękniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie cudne, ale chanelka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Peggy Sage i Hean City Fashion bomba !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega kolory, kocham każdą z nich razem i wszystkie osobno :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują