Giveaway! Wygraj okulary Firmoo

  • 23
Dzisiaj na szybko mam dla Was rozdanie, w którym wygrać możecie przede wszystkim wybrane przez siebie okulary z klasycznej linii Firmoo oraz kupony rabatowe (pokrywające połowę ceny okularów i przesyłkę do Polski). Ja te okulary uwielbiam, co jakiś czas męczę Was kolejnymi parami.

Żeby wziąć udział w rozdaniu musicie być publicznym obserwatorem bloga i dać znać poniżej, które okulary chcielibyście dostać, wklejając po prostu link do wybranej pary. Okulary wybieracie z tej strony KLIK.

ZGŁASZAMY SIĘ W FORMULARZU!

a Rafflecopter giveaway Countries Available:  Australia, Austria, Belgium, Canada, CzechRepublic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Israel, Italy, Luxembourg, Malta, Netherlands, NewZealand, Norway, Peru, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovakia, Slovenia, SouthAfrica, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States.

http://www.firmoo.com/

23 komentarze:

  1. Szczerze nienawidzę swoich okularów, mam z nimi Siedem Światów, więc marzę o tych http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2366.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. moje niestety ale sie połamały i mam ogromną nadzieje ze może sie uda wygrać:)
    wybieram okulary: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1980.html#2789

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do końca tygodnia. Czas odlicza się w formularzu w poście ;)

      Usuń
  3. Ja właśnie rozpoczęłam współpracę z Firmoo i zamówiłam swoje oprawki. Już nie mogę doczekać się przesyłki. Dziewczyny bierzcie udział w konkursie, bo firma solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze o tych okularkach..moje mnie już dobijają :))))
    http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2418.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, pamiętajcie, że zgłaszamy się w FORMULARZU :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzięłam udział, daaaawno nic nie wygrałam, więc fajnie by było;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Katarzyno :) Czy mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Nie mogę znaleźć informacji czy mają jakieś ograniczenia "szkłowe". Jaj mam dość dużą wadę (oscyluje wokół +6,5 i cylindry czyli mam astygmatyzm). Już dawno chciałam skorzystać z ich usług, ale nie wiedziałam czy takie szkła (zwykle robione na specjalne zam) w ogóle mają. Może jak masz z nimi kontakt to łatwiej by było się dowiedzieć :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Eyeglasses selected include frame plus 1.50 single vision lenses. Sunglasses selected include frame plus zero-powered lenses" Nic poza tym nie ma :)

      Sama mam utrudniony kontakt niestety, bo babka, która się mną zajmuje poszła na urlop :p

      Usuń
    2. Buu..czyli biorą pod uwagę tylko szkła 1,5...? Nie mogę skumać tego zdania na 100% :P Poszperam jeszcze u nich na stronie, bo bardzo podoba mi się ta możliwość przymierzania, ceny no i jakość, którą wszyscy zachwalają.

      Usuń
    3. to się odnosi do rodzaju soczewek, nie do mocy. Nie znam się na takich okularowych sprawach :)

      Usuń
    4. Ja zamawiałam pierwszą parę za darmo i normalnie dostałam dwa szkła- mam mniejszą wadę oraz cylindry. Nic nie dopłacałam :)

      Usuń
  8. byłabym najszczesliwsza osoba na swiecie gdyby udało mi sie je wygrac http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2371.html <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Noszę okulary od 16 lat (mam 25) i często lubię zmieniać oprawki :). Byłabym w siódmym niebie, gdybym wygrała te http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2064.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja próbuję szczęścia.. Mam już firmoowki przeciwłoneczne, przydałyby się takie tradycyjne, bo coś mi się ostatnio wzrok psuje.. Tylko trzeba szybko okulistę odwiedzić i sprawdzić jaką mam wadę :/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja, ponieważ notorycznie gubię okulary przeciwsłoneczne, chciałabym te: http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2297.html

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2141.html <3

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja sie zglosze, to bedzie moj pierwszy konkurs :D na codzien nosze soczewki (az -7..) ale bardzo chcialabym sprobowac te oprawki, no coz, zobaczymy :D Powodzenia dla reszty konkursowiczek! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wystarczy wpisać nick pod jakim się obserwuje i podać link do okularów w formularzu? nie trzeba w żaden sposób tego zatwierdzać? Pzdr megan705

    OdpowiedzUsuń
  15. wysłane - nowe okularki by się przydały, bo stare już za słabe są ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym dostać te okulary http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2075.html
    W moich starych ciągle odkręca się śrubka i muszę latać z nimi do optyka, nowe bardzo ułatwiłyby mi życie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują