Palety cieni BH Cosmetics (dużo zdjęć)

  • 10
Paletek cieni BH Cosmetics naoglądałam się na YT. W oko wpadła mi zwłaszcza przepięknie błyszcząca Galaxy Chic. W Internetach nie wyglądała wprawdzie aż tak perłowo, jak się to okazało w rzeczywistości, ale i tak uważam, że jest boska - kolory i pigmentacja! Marka nie była dostępna w Polsce, ale dostałam ostatnio maila z informacją, że otworzył się nowy sklep online z kosmetykami i akcesoriami BH Cosmetics. Pojawiło się pytanie, czy nie chciałabym czegoś wypróbować i pokazać na blogu. Jak mogłabym odmówić po tym co się naoglądałam? No i tadam! Od czwartku jestem posiadaczką trzech palet: Galaxy Chic, San Francisco i 88 Color Palette (Matte Eyeshadow). Wszystkie dzisiaj obfociłam i Wam pokażę, razem ze swatchami.

CALIFORNIA MAKEUP PALETTE COLLECTION - SAN FRANCISCO
special edition












88 COLOR PALETTE MATTE EYESHADOW










GALAXY CHIC
18 color baked eyeshadow palette













Jeśli chodzi o swatche - jak widzicie różnie jest z pigmentacją - Galaxy Chic wymiata w tym względzie, ale w pierwszych dwóch paletkach jest już trochę gorzej, bo jest sporo cieni o słabej pigmentacji. Trudno póki co stwierdzić, od czego to zależy, chwilowo wygląda to trochę na kolorystyczno-pigmentacyjną loterię. Na pewno najbardziej zawiodłam się na części "twarzowej" z paletki San Francisco, ale zobaczymy jeszcze jak to się wszystko sprawuje. Dam znać!
[mały edit] Jednak będą z tego dzieci! Róże dają radę na twarzy, cienie też ok, wyczekujcie więc recenzji!

Nie mam gdzie wpiąć odpowiednią wtyczkę, więc przy okazji zapraszam Was na instagrama :) 


10 komentarzy:

  1. Na "Galaxy" choruje już od dawna :D Piękna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolororów, nie można oderwać oczu. Szkoda że z pigmentacją różnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyrosłam już z chińskich palet ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pierwsza paletka to właśnie BH i choć jakość cienia zależy od kolorku, bardzo ją lubię i do teraz korzystam ;). Odrobina duraline i można z nią zrobić wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta Galaxy ma piękne kolory:) Opakowanie palety san Francisco skradło moje serce, szkoda, że taka średniawa pigmentacja:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tych paletach! Ale może i dobrze bo to całkiem nie moje klimaty. Ja preferuje naturalki z UD 1 czy sleeka au natural :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu kolorów. Masz teraz tyle możliwości makijażowych, że cho cho :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia świetna paletka ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują