zakochałam się w podkładzie- catrice

  • 2
No tak, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem (czyli zniknięciem postów i zubożeniem mojego bloga). Co tam moja praca, co tam wszystko.
Trzeba działać dalej i się nie poddawać. Dobry dzień dzisiaj przecież- cały poranek w łóżku z M., na uczelni godziny rektorskie, czyli brak łaciny, tusz do rzęs do odebrania w Rossmannie, piękna pogoda, krótkie spodenki i szpilki nude. Wszystko cacy przecież.

Nawet mój nowy podkład cieszy mnie tak strasznie niezmiernie!


Jednak jeśli ma być mat, to musi być mus. Przynajmniej w moim przypadku.
No i zakochałam się w tym, że łazienkę na 3. piętrze Instytutu Historii Sztuki w celu "przypudrowania noska" odwiedzam nie na każdej przerwie, jak to do tej pory bywało, ale raz, jeden jedyny gdzieś po południu już.
I o tym moim subiektywnym cudeńku chcę Wam dzisiaj opowiedzieć.

CATRICE, MATT MOUSSE MAKE UP


Airy and light yet ultra-mattifying – the delicate Matt Mousse Make-Up practically melts with your skin to give you a perfect, naturally matt-looking complexion while pores and fine lines become invisible. Suitable for all skin types.
Available in five different shades.








OPAKOWANIE: szklany okrągły słoiczek. Moim zdaniem, takie opakowania są świetne, łatwo wydobyć cały kosmetyk, nie trzeba niczego rozcinać, nic na Nas nie chluśnie niespodziewanie. Nigdy nie mam aż tak długich paznokci, by miało mi to jakoś przeszkadzać w używaniu tego typu kosmetyku, ale słyszałam, że niektórzy na to narzekają.
ZAPACH: pudrowy, delikatny, w porównaniu ze śmierdzącym dermablendem z Vichy (recenzja wkrótce), jest mega.
KOLOR: ja posiadam kolor nr 020- natural beige, kupiony perspektywicznie z myślą o blednącej cerze. Obecnie jeszcze dodaję skórze słońca bronzerem, ale myślę, że za jakiś czas ten kolor będzie już idealny.
Producent oferuje natomiast 5 odcieni:
 050 SAND BEIGE

 010 LIGHT BEIGE

 020 NATURAL BEIGE

 030 WARM BEIGE

 060 SUN BEIGE

http://www.catrice.eu/products/face/make-up/detail/product/matt-mousse-make-up-050.html

KONSYSTENCJA: super nadmuchana pianka! miałam kiedyś tego typu mus z maybelline, ale przy nim ten z catrice to mgiełka! Kosmetyk jest bardzo lekki, gładki, świetnie rozprowadza się na twarzy, wnika w skórę idealnie wygładzając wszystkie nierówności i pory. Kiedy popatrzyłam z bardzo bliska na okolice swojego nosa, nie mogłam uwierzyć, że to moje ciało. Nie spotkałam się z czymś takim wcześniej i póki co robi to na mnie ogromne wrażenie. Nie pozostawia żadnych smug, nie podkreśla suchych skórek.
EFEKTY: cudo! Tak jak wspomniałam wyżej- piękna korekta! cera wydaje się aksamitnie gładka. Do tego ten długotrwały mat! No kocham to! Nigdy nic tak dobrze sobie nie poradziło z moją świecącą się facjatą. Naprawdę nic. Mój pierwszy dzień z tym podkładem na twarzy, to było patrzenie z niedowierzaniem w lustro. Do tego całkiem dobrze kryje niedoskonałości, a moja cera zaczyna ostatnio reagować na zmianę pory roku chyba i mam niestety co ukrywać. Bardzo dobrze rozprowadza się na  nim wszelkie róże i bronzery.  Nie ciemnieje w ciągu dnia, nie jest też pomarańczowy. Jeju, jakaś taka ładniejsza się  z nim czuję :)
TRWAŁOŚĆ: spokojnie wytrzymuje do późnych godzin popołudniowych, a maluję się bardzo wcześnie rano. Zresztą same zobaczcie, używam go już tydzień, a wierzch tylko pomiziany palcem.
WYDAJNOŚĆ: jestem na tak. Konsystencja musu jest tu dość złudna, bo nabierając kosmetyk na palucha nawet nie przypuszczamy, ile jest w stanie "zamalować".



Waga: 16g
Cena: 19.99 zł


No chyba już się dość nachwaliłam :D Naprawdę jestem fantastycznie zaskoczona. Mogę go polecić każdej z Was, która ma problemy ze świecącą się cerą, w moim przypadku ten podkład dokonał niemożliwego.


OGÓLNA OCENA: 4/5

2 komentarze:

  1. miałam mus z Maybelline, ale nie byłam z niego zadowolona i jakoś zraziłam się do takich podkładów.
    Przy okazji zakupu nowego podkładu wezmę ten na pewno pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mam suchą skórę bo maty odpadają a z chęcią bym go kupiła po Twojej opinii bo kusisz kochana:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują