Cukierkowa szminka Kryolan i czerwone prezenty

  • 34
Są takie kolory, których nijak nie da się uchwycić. Do tej pory największe katorgi fundował mi jeden z lakierów Rimmel, ale teraz znalazł sobie koleżankę. Szminkę. Kiedy brałam udział w rozdaniu u Siouxie myślałam, że będzie czerwona. A tu psikus. Okazała się cukierkowo różowa. Mocno mnie to zmyliło, ale wszystko zrozumiałam, kiedy dzisiaj sama robiłam jej zdjęcia. No tak ją ciągnie do czerwieni, że masakra :D 
Na zdjęciach ust też gubi różowe tony. No naprawdę jest landrynką, musicie mi uwierzyć na słowo :)



Szminka ma wspaniałe, porządne, metalowe (!) opakowanie. Zamyka się na porządny zatrzask, a na samym zamknięciu piękna kryolanowa maska.
Kolor, jak wspomniałam, jest landrynkowo różowy (na opakowaniu widnieje tylko LC334 to chyba numer odcienia). Szminka ma lekko błyszczykową konsystencję, jest bardzo lekka i miękka, idealnie sunie po ustach. Nie ma stuprocentowego krycia. Ze względu na konsystencję nie spodziewałam się szałowej trwałości, no ale jednak co Kryolan to Kryolan :) Szminka barwi usta przez co ewentualne starcie i ubytki są niewidoczne. Nie wysusza ust i ślicznie pachnie.



Szminka zdecydowanie zajęła miejsce wśród ulubionych mazideł. Idealnie nadaje się do lżejszego makijażu, kiedy mam ochotę odpocząć od na maxa mocnych czerwieni, ale wciąż mieć podkreślone usta.

Na koniec chciałabym Wam pokazać mój mały przedświąteczny prezent od Natalii :) Dwie czerwone wspaniałości- szminkę Make Up Academy i baaaardzo pięknie napigmentowany błyszczyk Kobo.





34 komentarze:

  1. bardzo ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja błyszczyku z Kobo jest lepsza niż nie jednej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest boski, nie mogę się doczekać, aż się nim wysmaruję :D

      Usuń
  3. o kurde, nie lubię, jak mi tak szminki płatają figla, że widzę jedno, a wychodzi drugie. czy to jest ta pomadka, którą kiedyś dodali do glossyboxa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, one były jakoś specjalnie sygnowane chyba i miały ciemne opakowania...

      Usuń
  4. ten kolor chyba nie dla mnie, ale na Twoich ustach wygląda bardzo fajnie. i faktycznie-pigmentacja KOBO powala...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten błyszczyk jest napigmentowany! WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemny kolorek ;)
    a błyszczyk z kobo wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kryolan ma naprawdę świetny odcień. I widzę różowe tony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię róży, które udają czerwienie. Wręcz nienawidzę! Ale za to te czerwone czerwienie z Kobo i MUA bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj czekaj aż będą na blogu ^^
      niech no mi tylko syfy spod nosa zejdą i będe się malooooować :D

      Usuń
  9. Świetny kolor błyszczyka Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor bardzo ładny:) taki widoczny, ale jednak delikatny i nie krzyczący od wścieklizny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! to mi się w nim najbardziej podoba. widoczny, ale nienachalny :)

      Usuń
  12. jestem bardzo ciekawa tego błyszczyka zkobo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale zaraz z ciekawości się nim wymaluję :D

      Usuń
  13. Koniecznie pokaż ten błyszczyk z kobo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor na zdjęciach super :) Opakowanie ma śliczne:)
    A ja szukam czegoś takiego jak kobo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyk z KOBO nie da ma dzisiaj spać, też chcę taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda faktycznie bardziej jak czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kryolan ładna, ale zakochałam się w Kobo i z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają cudnie usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego używania szminki i błyszczyka :)! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygląda na ustach ta pomadka Kryolan :) Pigmentacja Kobo powala, bardzo intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja ją uwielbiam <3 Choć moje usta nie zasługują na nią :P

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne usta !
    i ta czerwień !

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te kolory jak nie wiem co! Twoje usta idealnie pasują do tego koloru pomadek, szminek i wszelkich błyszczyków! Extra. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują