włosy styczniowe i pielęgnacja

  • 23
Hej Dziewczyny :)

Za oknem biało, na szczęście nie muszę dzisiaj nigdzie latać i martwić się śniegiem.
Za to czeka mnie po południu straszna wyprawa do dentysty, już się boję :(

Całkiem zapomniałam, że już koniec miesiąca i powinien pojawić się post włosowy!
Wczoraj wypisałam kilka zapowiedzi, potem patrzę w kalendarz i kurczę przecież to już 25.!

Przybywam więc z moimi włosami z obecnego miesiąca oraz krótkim spisem tego, czego w tym czasie używałam:

SZAMPON: Ziaja Szampon Lawendowy, Barwa Szampon Tataro- chmielowy
ODŻYWKA: Joanna Z Apteczki Babuni Balsam Nawilżająco- Regenerujący z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi (solo i w duecie z L-Cysteiną)
MASKA: Alterra Granat & Aloes (solo i z dodatkiem Hydrolizatu Keratyny)
OLEJE: Dabur Amla, Perfumowany Olejek Kokosowy
INNE: Mleczko pszczele, Calcium Pantothenicum, SkrzypoVita Gęste Włosy


Wciąż żadnej suszarki, lokówki, papilotów, jedwabiów, silikonów.

Efekty z tego miesiąca mnie nie powalają niestety. Fakt, włosy są mocniejsze i coraz lepiej nawilżone, ale wciąż wyglądają kiepsko.
Najlepszą robotę na pewno wciąż odwala C.P, bo włosów jest więcej i szybko rosną.
Tak sytuacja wygląda dziś.


Olejowanie włosów trwa równo dwa miesiące.
Bajery ze strony zrobsobiekrem.pl stosuję od jakiegoś tygodnia i póki co mogę powiedzieć, że są świetne.
Oczywiście cała naturalna regeneracyjna akcja włosowa będzie trwać dalej, nie poddaję się, ale podjęłam decyzję o ścięciu sporego kawałka włosów.
Stwierdziłam, że tę wierzchnią część włosów, najbardziej zniszczoną najlepiej będzie po prostu wyciąć. Najgorzej jest w tych dolnych partiach więc na początku lutego się  z nimi pożegnam.
Poza tym, chciałabym nieco zaokrąglić ścięcie i lekko pocieniować włosy przy twarzy, bo owszem, są mocniejsze, ale jednocześnie ciężkie, a przez tę długość strasznie "ciągną do dołu" przez co są w zasadzie przyklejone do głowy i strasznie oklapnięte  i chcę i dodać trochę lekkości.
Jak sobie planuję te cięcie?

Mniej więcej tyle.
Chcę wykorzystać fakt, że włosy rosną mi szybko i wytnę dzięki temu większą część tych zmarnowanych włosów.


Efektami na pewno się z Wami podzielę no i zapraszam na kolejny post za miesiąc ;)

23 komentarze:

  1. Jakie masz piękne włosyyyyy. Ale racja, siepaki wypada obciąć, szkoda je odżywiać

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz włosy :) Obcinaj, nie żałuj, mi też szybko rosną, to i jak tak piszesz - Tobie także odrosną :> Mamy podobne nawet kolorem tylko moje proste jak drut :<

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. obcinaj, i tak masz piękne gęste włosy więc po wizycie u fryzjera tylko ci za to "podziękują"

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne, błyszczące włosy. Wystarczy tylko nieco podciąć i będą super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Ciekawa jestem czy po podcięciu zaczną Ci się odrobinkę bardziej falować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Kochana, też na to liczę. obecnie trochę wiją mi się końcówki, ale fale uzyskuję tylko dzięki temu, że śpię w koczku.

    OdpowiedzUsuń
  7. No napewno dobrze Ci zrobi to podcięcia skoro takie zniszczone jak mówisz , i może nie będą tak ciągnąc w dół więc nie będą tak mocno oklapnięte jak mówisz:) Tylko wybierz jakiegoś dobrego fryzjera ,bo mi na moją osiemnastke miał tylko ciut podciąć końcówki do fryzury a poleciał z 5 cm :( i wcale nie były mocno zniszczone , teraz same obcinam rozdwojone i zniszczone końcówki , troche to pracochłonne ale nie musze obcinać dużo zdługości , tylko tam gdzie są naprawdę rozdwojone lub zniszczone :) pozdrawiam :)
    A włosy masz super ja mam proste jak druty i marzę o takich lekkich falach , ale chyba zawsze się marzy o tym czego się nie ma :P i nie docenia swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie długie włosy! Też będę ścinać swoje w przyszłym tygodniu i biorę się za odżywianie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. L-Cysteine mam na liście do kupienia, ale zainteresowałaś mnie jeszcze tym Calcium Pantothenicum, możesz napisać jak tego używasz itd.?

    OdpowiedzUsuń
  10. Marze o wlosach o takiej dlugosci ;) Sama mam troche rozdwojone koncowki i sa wlasnie takie strasznie sianowate, sterczace we wszsytkie strony i bardzo cienkie wiec chyba musze sie ich pozbyc, ale tak mi ich szkoda ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne włosy! Marze o takiej długości i gęstości...Mam prośbę: jak zetniesz tą część swoich włosków to zapakuj je i podeślij na mój adres:)) Spróbuję je sobie przeszczepić:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Długości zazdroszczę! Sama chciałabym, żeby moje włosy były już takie długie :( ale fakt, decyzja o podcięciu zniszczonych końców jest słuszna :) chyba sama skuszę się na CP :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha :D no to dużo wyjaśnia, bo własnie nie wiedziałam czy to jakaś wcierka czy tabletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ale piękne włosy :))
    Ja muszę zacząć olejowanie, muszę kupić olejek z Alterry, ale ostatnio nie było u mnie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obetnij tak jak na zdjęciu, myśle ze bedzie bardziej Ci pasowała taka dlugosc

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz ja też ostatnio ścięłam włosy (końcówki mialam mega rozdwojone, ścięłam do pasa, a miałam za kolana) Naprawde warto, wlosy są naprawde duzo zdrowsze po takim ścięciu, i lżej jest na głowie ;p
    syliwia

    OdpowiedzUsuń
  17. ale długie :)
    i jednego koloru!
    moje przy głowie są podobne do Twoich ale im dalej w dół tym bardziej są rude i w ogóle jaśniejsze... :x

    OdpowiedzUsuń
  18. matko ja nie mam 1/4 Twoich włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś zadowolona z lawendowej Ziaji? Ja też olejuję i chyba będę musiała długo czekać na efekty... Powodzenia w walce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne masz wlosy:)zazdroszcze że tak szybko rosną!

    OdpowiedzUsuń
  21. o ja pier .; o
    jak Ci strasznie szybko rosną włosy !
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię jak ktoś ma włosy dłuższe od moich ;> zetnij natychmiast :P

    OdpowiedzUsuń

Komentarze reklamowe, obraźliwe, nie zawierające konstruktywnej krytyki
będą usuwane.

Dzięki za komentarz!

Obserwują